Mad Men

 2010.05.12. 23:28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Mad Men-t (2007, magyar cím: Reklámőrültek) én is nemrég daráltam végig, bár nem volt klasszikus darálásnak nevezhető, csak néha-néha megnéztem pár részt, mert szerintem ez pont nem az a fajta sorozat, amit leül az ember és megnéz 2 vagy 3 nap alatt.

A sorozat amúgy hihetetlenül túlszárnyalta az elvárásaimat. Igazán minőségi darab, olyan, mint egy jó film, sorozatok közül egyikhez sem tudnám hasonlítani. A műfaj ugyanis dráma, de nem az az erőltetett szájbarágós drama button dráma, amit más sorozatokban látunk. A Mad Men egyik legnagyobb erőssége, hogy hihetetlen életszerű, néha szívbemarkoló helyzetek vannak, de soha semmit nem dramatizál túl. Amivel vádolni szokták, hogy unalmas. Ezt nem tudom megcáfolni, mert valóban kell hozzá egy hangulat, nincs folyamatos eksön, de szerintem aki igényes nézőnek tartja magát, annak igenis érdemes adnia a sorozatnak egy lehetőséget, ugyanis különleges élményt ad - szerintem. Nem hiába kapta a díjakat, a sorozat valóban eszméletlenül minőségi, igényes és élvezhető.

A sztori, ha valakinek nem tudná még, a 60-as években, egy reklámügynökségen játszódik, de a legtöbb szereplő magánéletébe is betekinthetünk. Erős karakterábrázolások és karakterfejlődések, életszerű szituációk jellemzik.

Itt is vannak nagyon szép nők, Don pedig A Férfi megtestesítője. Vigyázat azonban, dohányosok! A sorozatban kb folyamatosan dohányoznak, és lehet nehéz lesz megállni, hogy rágyújts, miközben nézed, úgyhogy ha mondjuk most akarsz leszokni, akkor hanyagold egy darabig ezt a sorozatot, mert ebben az esetben egy emberkínzással lesz egyenlő.

Remélem meggyőztem mindenkit, hogy érdemes belefogni az eddigi 3 évadnak. Én erre is simán adok egy 100%-ot. Nem kell nekiállni darálni szerintem, szépen lassan, néha-néha megnéz egy részt az ember, és mire itt a július és a negyedik évad, már be is fejezte az előző hármat, és rengeteg élménnyel lesz gazdagabb.
Még egy megfigyelést tennék hozzá: szerintem minden eddigi évadnak az eleje kicsit lassabb, vontatottabb, de a végefele hihetetlen színvonalat hoz.

Végezetül pedig egy trailer:


 

Címkék: kedvenc dráma mad men még fut 3évad 50perces jó nők jó pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatdara.blog.hu/api/trackback/id/tr981998744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása